O konferenciji

  • Konferencija o elektronskom poslovanju i internet trgovini Šabac Link je prva konferencija i najveći događaj ove godine u Šapcu posvećen poslovanju na internetu.
  • Namenjena je privrednicima i pravnim subjektima koji žele da prošire svoja znanja iz ove oblasti, unaprede poslovanje i prilagode se uslovima koje donosi četvrta industrijska revolucija.
  • Konferencija se održava u sredu, 19. aprila u "Kristal" Sali hotela Sloboda u Šapcu www.a-hotel-sloboda.com.
  • Program traje od 12:00 do 16:00 sati. Registracija učesnika je u holu ispred "Kristal" sale od 11:30 sati.
  • Na dan održavanja info pult konferencije će se nalaziti na recepciji hotela Sloboda. Do tada, sve informacije možete dobiti na e-mail: info@sabaclink.rs ili na telefon 060 60 99 001
  • Prijavu za učešće možete podneti ovde: prijava za učešće.
  • Za prisustvo konferenciji nije potrebna kotizacija.
  • Broj mesta je ograničen.

Program

Hotel "Sloboda", "Kristal" sala, sreda, 19. april 2017. godine

Agenda:

  • 11:30 – 12:00Registracija učesnika
  • 12:00 – 12:10Pozdravni govor
  • 12:10 – 12:30Jelena Jovanović, Privredna komora Srbije:Statistika o upotrebi interneta, kao i podaci o e-trgovini. Koliko ljudi u Srbiji kupuje putem interneta? Koju robu/usluge najviše kupuju? Kolika je prosečna potorošnja po transakciji? Gde su šanse za trgovinu putem interneta?
  • 12:30 – 13:10Predrag Milićević, Registar nacionalnog Internet domena Srbije:U čemu se ogleda nečiji net identitet? Zašto kažeš "moje" kad misliš na tuđe? Gde leže opasnosti? Kakav je pogled na Internet iz ugla Gugla? O čemu sve treba voditi računa kad kreiraš svoju internet lokaciju?
  • 13:10 – 13:25Pauza
  • 13:25 – 13:45Žarko Ptiček, Specijalizovani pravnik za oblast IT-a:Postoji veliki broj nepoznanica kada je u pitanju pravni aspekt poslovanja na internetu. Šta uraditi da bi se poslovalo u skladu sa pravom i izbegle moguće posledice zbog nepoznavanja ove oblasti.
  • 13:45 – 14:05Marko Rizovski, Unicredit Bank, POS & E-Commerce Specialist:Kako plaćati i primati uplate preko interneta? Koje kartice se koriste i kako funkcionišu? Koliki su troškovi bankarskih transakcija? Koliki su stvarni troškovi bankarskih transakcija za trgovinu putem interneta?
  • 14:05 – 14:20Marija Matić, marketing menadžer BEX kurirske službe.Uloga brze pošte/kurirskih usluga u e-trgovini. Procedura isporuke pošiljki u zemlji i inostranstvu. Vrste kurirskih usluga i cene. Olakšano slanje i praćenje velikog broja paketa. Benefiti za stalne saradnike.
  • 14:20 – 14:50Kafe pauza
  • 14:50 – 15:15Saša Kasapić, Konsultant za SEO optimizaciju:Šta je SEO? Koje su pretpostavke dobro optimizovanog web sajta? Kako se naći među prvim rezultatima Google pretrage...
  • 15:15 – 15:55Zoran Jovanović, Sertifikovani konsultant za razvoj MSPP u oblasti internet marketinga i prodaje:Kako pokrenuti internet prodavnicu? Mogućnosti za povećanje prodaje u B2B i B2C segmentima korišćenjem društvenih mreža i Google-a. Šta funkcioniše a šta i ne baš? Strateški pristup – šta je za Google a šta za Facebook? Kako znati gde su tačno otišle pare za reklamiranje? Kako da sami postavljate jednostavne oglase na Facebook-u?
PRIJAVI SE

Sreda 19. 04. 2017. • Hotel Sloboda, Šabac

  • Jelena Jovanović

    Privredna komora Srbije

    Statistika o upotrebi interneta, kao i podaci o e-trgovini. Koliko ljudi u Srbiji kupuje putem interneta?Koju robu/usluge najviše kupuju? Kolikaje prosečna potorošnja potransakciji? Gde su šanse za trgovinu putem interneta?

  • Predrag Milićević

    Registar nacionalnog Internet domena Srbije

    U čemu se ogleda nečiji net identitet? Zašto kažeš "moje" kad misliš na tuđe? Gde leže opasnosti? Kakav je pogled na Internet iz ugla Gugla? O čemu sve treba voditi računa kad kreiraš svoju internet lokaciju?

  • Žarko Ptiček

    Specijalizovani pravnik za oblast IT-a

    Postoji veliki broj nepoznanica kada je u pitanju pravni aspekt poslovanja na internetu. Šta uraditi da bi se poslovalo u skladu sa pravom i izbegle moguće posledice zbog nepoznavanja ove oblasti.

  • Marko Rizovski

    POS&eCommerce specijalista

    Kako plaćati i primati uplate preko interneta? Koje kartice se koriste i kako funkcionišu? Koliki su stvarni troškovi bankarskih transakcija za trgovinu putem interneta?

  • Saša Kasapić

    Konsultant za SEO optimizaciju

    Šta je SEO? Koje su pretpostavke dobro optimizovanog web sajta? Kako se naći među prvim rezultatima Google pretrage...

  • Zoran Jovanović

    Sertifikovani konsultant za razvoj MSPP u oblasti internet marketinga i prodaje

    Kako pokrenuti internet prodavnicu?Mogućnosti za povećanje prodaje u B2B i B2C segmentima korišćenjem društvenih mreža i Google-a. Šta funkcioniše a šta i ne baš? Strateški pristup – šta je za Google a šta za Facebook? Kako znati gde su tačno otišle pare za reklamiranje? Kako da sami postavljate jednostavne oglase na Facebook-u?

Jelena Jovanović

Privredna komora Srbije

Viši rukovodilac sa više od 10 godina uspešnog iskustva u strateškom i operativnom vodstvu u kriznim situacijama. Orijentisana ka postizanju rezultata: Identifikaciju, razvoj i implementaciju ključnih kompetencija, strategiju implementacije, kao i izgradnju tima.

Odlične interpersonalne veštine, sposobna za rešavanje brojnih i kompleksnih pitanja i motivisanje osoblja za maksimalan učinak.

Poseduje veliko iskustvo u izradi zakonodavnog okvira za IKT industriju, analizi IKT industrija (trendova, kapaciteta, razvoja, ..), upravljanju projektima,..

Šef IKT asocijacije u Privrednoj komori Srbije od 2008. Godine, gde se posebno bavi:

• Analizom i praćenjem domaće IKT industrije (trendovi, kapacitet, razvoj, ...),
• Postavljanjem domaće IKT industrije u inostranstvu,
• Izradom zakonodavnog okvira u saradnji sa državnim organima,
• Učestvuje u kreiranju NPI (Nacionalni program za integraciju u Evropsku Uniju) strukture,
• Izrada zakonodavnog okvira u saradnji sa Evropskim komorama.

Predrag Milićević

Registar nacionalnog Internet domena Srbije

Predrag je, već skoro četvrt veka, "izvođač marketinških radova" u nekim manjim, ali i nekim vrlo velikim kompanijama. Posebna mu je slabost komunikacija – sa tržištem, sa medijima i sa ljudima. I sve što je neophodno da bi se ona osmislila i sprovela na pravi način. I offline i online. i kroz klasične i kroz društvene medije. O komunikaciji, pre svega, razmišlja naglas na svom blogu.

Rukovodilac je Sektora za razvoj poslovanja i marketing Fondacije "Registar nacionalnog internet domena Srbije" (RNIDS) i predavač na teme internet identiteta i brendiranja, kao i različitih aspekata poslovnog prisustva na Internetu.

LinkedIn: www.linkedin.com/in/predragmilicevic
Facebook: www.facebook.com/predrag.milicevic
Twitter: twitter.com/pedya

Žarko Ptiček

Specijalizovani pravnik za oblast IT-a

Žarko Ptiček je rođen u Beogradu 1977. godine. Završio Prvu beogradsku gimnaziju i Pravni fakultet Univerziteta Union, član je Statutarne komisije RNIDS i Abitar je u Komisiji za rešavanje sporova povodom registracije nacionalnih internet domena.

Firmu Ptiček d.o.o. Beograd osniva 2014. godine.

Od 2000. godine radi u Advokatskoj kancelariji Ptiček kada počinje da se bavi IT pravom, prateći razvoj i pružajući pravnu podršku IT firmama u Srbiji. U advokatskoj kancelariji Ptiček bio angažovan na zastupanjima pred sudovima u IT pravnim stvarima uključujući i Tužilaštvo za VTK, izradi ugovora specifičnih za visokotehnološko pravo i E-trgovinu, zastupanju firmi u informatičkoj delatnosti, izradi ugovora i učestvovanje u pregovorima za potrebe privrednih društava i fizičkih lica, registracijama, statusnim promenama i postupcima likvidacija privrednih društava.

Član je Statutarne komisije Registra nacionalnog Internet domena Srbije – RNIDS od 2012. godine koja za zadatak ima tumačenje opštih i posebnih akata RNIDS-a, kao i propisa koji regulišu njegov rad.

Od 2015. godine nalazi se na listi arbitara Komisije za rešavanje sporova povodom registracije nacionalnih internet domena pri Privrednoj komori Srbije.

Kao stručni konsultant bio je angažovan na izmenama zakona u oblasti elektronske trgovine i deviznog poslovanja i na izradi vodiča za elektronsku trgovinu.

Angažovan je kao predavač u Školi Internet novinarstva Udruženja novinara Srbije, StartIT Akademiji, Centru za razvoj karijere pri Visokoj školi za informacione tehnologije. i panelista na konferencijama o e-poslovanju i upravljanju Internetom.

U preduzeću za tehnička ispitivanja i analize "SGS Beograd" d.o.o. 2009. godine radio kao pravnik na poslovima zastupanja preduzeća pred sudovima i sačinjavanju ugovora u privredi.

Od 2000. do 2003. godine na Pravnom fakultetu Univerziteta u Beogradu bio administrator studentske računarske mreže sa zadacima održavanja računara i računarske mreže, izrade Internet prezentacija za potrebe studentskih organizacija i obučavanje studenta za osnovni rad na računaru.

Marko Rizovski

POS&eCommerce specijalista

Marko Rizovski je jedan od pionira E-commerce usluge ne samo u UniCredit Banci, već na kompletnom bankarskom tržištu u Srbiji. Svoje dugogodišnje iskustvo u ovoj oblasti Marko koristi kako bi trgovcima na najbolji način približio primenu E-commerce usluge koja u značajnoj meri može da unapredi njihovo poslovanje, a pri tome je vrlo jednostavno za korišćenje, kako za trgovce, tako i za kupce.

Saša Kasapić

Konsultant za SEO optimizaciju

Vođen KAIZEN -om i lucidnim i nemirnim duhom početkom 90 godina ulazim u marketing vode. U narednom periodu kroz konstantno učenje i primenu prolazim kroz različite faze menadžmenta i marketinga.

2000. godine upoznajem se sa praktičnom primenom interneta i od tada kreće MAGIJA. Od 2000. pa do danas aktivno sam učestvovao u svim segmentima vezanim za internet poslovanje.

Više godina iskustva na freelance platformama radeći za strane i domaće klijente u početku grafički dizajn a kasnije sa napredovanjem do izrade web sajtova, od klasičnih do web prodavnica postajući vremenom pravi WEB NINJA.

Poslednjih godina bavim se konsultanskim radom u oblasti internet marketinga i celokupnog poslovanja na internetu.

Specijalizovao sam se za SEM - SEO - SEA gde kompanije veoma uspešno pozicioniram na Google, sve kompanije koje su primenile moje savete povećale su svoj profit i nalaze se na prvoj strani Google.

Na putu gde ima Svetlosti mnogo je lakše da se ide. Uspeh Je Kada Padnete, Da Odskočite Što Više.

Zoran Jovanović

Sertifikovani konsultant za razvoj MSPP u oblasti internet marketinga i prodaje

Vlasnik agencije Kato. Sertifikovani konsultant za podršku poslovanju malih i srednjih preduzeća i preduzetnika u oblasti Internet marketinga i prodaje.

Gotovo ceo radni vek u privatnom biznisu. Osnivač, vlasnik ili suvlasnik nekoliko firmi od 1993. godine. Jedan od osnivača i predsednik Udruženja menadžera Šabac u periodu od 2008. – 2011. god. Investitor na berzi.

Sertifikovani opšti konsultant za podršku poslovanju malih i srednjih preduzeća i preduzetnika. Sertifikovani Google AdWords profesionalac 2013. – 2015.

Član Saveta za marketing i informisanje Regionalne privredne komore Valjevo do gašenja saveta zbog reorganizacije komorskog sistema.

2013. stekao sertifikat Digital Analytics Fundamentals ( Google Analytics )

U poslednjih 10 godina se intenzivno bavi internet marketingom. U ovom periodu je vodio projekte izrade preko 250 web sajtova. Neki od klijenata sa kojima je sarađivao ili sarađuje su: Grad Šabac, Regionalna privredna komora Valjevo, Alas holding, Diplon, Sani group, Silver Glow, Zorka opeka, Comex i veliki broj drugih.

Po obrazovanju je diplomirani ekonomista.

Aktivno svira bubnjeve.

Prijavi se

Uspešno ste se prijavili na Konferenciju.
Hvala.

Sponzori

Medijski sponzori

Uspešno ste se prijavili na Konferenciju.
Hvala.